reklama

Chcem zažiť deň

Chcem zažiť den, kedy nebudem musieť myslieť na to,že musím bojovať o prijatie… Chcem zažiť deň, kedy ľudia nebudú hodnotiť iba obal človeka… Chcem zažiť deň, kedy nebudem musieť počúvat v autobuse akí sú Cigáni nevzdelaní a tí najhorší… Chcem zažiť deň, kedy sa prelomí múr medzi dvoma svetmi… Chcem zažiť deň, kedy nahlas poviem, že som Cigánka a ľudia si nebudú predstavovať o mne len to najhoršie…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)
Obrázok blogu

Realita je však častokrát iná. Všetko, čo som doteraz dosiahla neprišlo samé od seba...stalo ma to veľa sĺz a úsilia. A čo som chcela? Byť iba prijatá bez predsudkov a pohľadov, ísť na hociktorý úrad v meste bez toho, aby na mňa úradníci hľadeli s otvorenými ústami pri zistení,že študujem na univerzite a učím v súkromnej jazykovej škole...

Som Cigánkou a vždy ňou aj budem. Nebudem však pasívnou a žiť zo dňa na deň, ale svedomite pracovať a prinášať výsledky. Nebudem iba snívať o svete mimo mojej dediny, ale zbalím si kufre a pôjdem. Nebudem sa uspokojovať s tým, čo príde, ale budem mať tie najvyššie ambície a ciele. Nebudem skláňať hlavu, keď niekto bude hovoriť o Cigánoch, ale ozvem sa a poviem svoju pravdu. Nebudem akceptovať a pozerať sa na ponižovanie v spoločnosti,ale budem sa snažiť zakročiť. Nebudem sa odvracať, ale vždy snažiť vypočuť...pretože to, čo vidíme na povrchu nemusí vždy odzrkadľovať to,čo je vo vnútri. A farba pleti nemusí predurčovať človeka...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Presne takýto deň chcem zažiť...

Denisa Samková

Denisa Samková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem zažiť deň, kedy bude všetko iné a predsa rovnaké Zoznam autorových rubrík:  Moja storySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu