reklama

Kvapka v mori

Život je podľa mňa ako jedno obrovské more. S mnohými zákutiami a tokmi, ktoré vedú mnohými smermi. Prichádzajú situácie, v ktorých sa musíme rozhodnúť aké stanovisko zaujmeme a akým smerom pôjdeme. Toto rozhodovanie ovplyvňuje veľa rôznych faktorov. Sme kvapkami v mori, dôležité je, či ideme tým správnym smerom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mám 20 rokov. Pre niekoho možno málo, veď som iba ešte pred dvoma mesiacmi bola tinedžerkou. No tych 20 rokov mi stačili nato, aby som zistila, že život vie byť naozaj ťažkým. Nebola som dieťatom, ktoré všetko malo... a čo mám teraz, tak to som dosiahla zo svojich vlastných síl. Nič nemám zadarmo, ani len nárok na študentský lístok, hoci som študentkou, ale externou J. I keď sa veľa ľudí sťažuje,že my ako Cigáni to máme jednoduchšie, že máme veci zadarmo. Bohužiaľ, musím s nimi v niečom súhlasiť. Nesúhlasím, aby niekto čakal iba na štát, že mu pomôže. Myslím si, že pokiaľ ten človek má nejakú možnosť sa uplatniť, alebo sa aspoň posnaží, je to obrovská výhra. Nie je podľa mňa výhrou čakať na štát a spoliehať sa na to, či štát poskytne deťom, aby mali čo jesť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa mňa je problémom aj to, ako Cigáni vidia sami seba. Akoby v ich prostredí vládla nejaká taká atmosféra, že sa musia uspokojiť s tým ako ich ľudia mimo ich etnika vnímajú. Že ich vnímajú ako zlodejov, neprispôsobivých...a tak celý svoj život podradia týmto názorom, tomuto smeru. Hovorím to zo svojich vlastných skúseností, pretože som jednou z nich a tiež som sa s tým musela popasovať. Vo svojom živote som stretla iba veľmi málo Cigánov, ktorí chceli niečo dokázať. Nie preto, že by na to nemali intelektuálne, ale akoby tie názory väčšiny obyvateľstva boli zafixované niekde hlboko v ich mysli a ich život akoby sa tomu podriaďoval, akoby už určoval smer, ktorým pôjdu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Želám si byť kvapkou v mori, ktorá bude vždy vedieť akým smerom má prúdiť...

Želám si byť kvapkou v mori, ktorá bude schopná ukázať ostatným kvapkám iný smer, oveľa lepší...

Želám si byť kvapkou v mori, ktorá vždy bude pamätať na to, odkiaľ prišla...

Želám si byť kvapkou v mori, ktorá sa nedá unášať prúdom iba preto, lebo sú v nej všetky ostatné kvapky....ale chce ísť tým prúdom preto, lebo je presvedčená, že je správny...

Želám si byť iba obyčajnou kvapkou, s neobyčajným príbehom...

Želám si byť známa medzi ostatnými kvapkami, nie preto, že chcem byť super hrdinom....ale preto, že chcem iba pomôcť strateným kvapkám nájsť ten správny prúd

Denisa Samková

Denisa Samková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem zažiť deň, kedy bude všetko iné a predsa rovnaké Zoznam autorových rubrík:  Moja storySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu